Veelgestelde vragen
Ik heb autoschade, wat nu?
Heeft jouw auto kras-, deuk-, ruit- of hagelschade opgelopen? Meld de schade dan bij jouw lease- of verzekeringsmaatschappij. Vul daarna het schade-formulier in en maak bij ons een afspraak. Autoschade Fransen werkt snel en efficiënt aan het herstel van jouw auto. Wat de schade ook is, je kunt erop vertrouwen dat onze mensen de schade vakkundig herstellen. Onze specialisten verwijderen krassen, herstellen lakschade, kunnen uitdeuken zonder spuiten, voeren spotrepair uit en repareren hagel- en andere dergelijke schade.
Ik heb ruitschade, wat nu?
Over het algemeen geldt dat als u verzekerd bent tegen ruitschade, we de ruit kosteloos kunnen repareren. Ook regelen wij alles met uw verzekering. Heeft u een sterretje in uw voorruit? Plaats dan zo snel mogelijk de speciale GlasGarage-sticker om te voorkomen dat er vuil in de beschadiging komt! Maak vervolgens een afspraak met ons om de ster te laten repareren.
In welke vestiging kan ik mijn schade laten repareren?
ASN Autoschade Fransen heeft drie vestigingen: Boxmeer, Nijmegen en Arnhem. Op de contactpagina staan de telefoonnummers van onze vestigingen. Bel ons dan bespreken we samen de mogelijkheden.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn 5 dagen in de week open. In Boxmeer van maandag tot en met vrijdag van 7.30 tot 18.00 uur. In Nijmegen en Arnhem van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.
Wat kost het repareren van mijn schade?
In principe wordt alle autoschade geregeld met de verzekering. Wij nemen die zorg voor jou uit handen. Wij zorgen ervoor dat de schadeafhandeling met de verzekering wordt geregeld. Voor meer informatie over verzekeringen kijk ook eens op onze pagina ‘VERZEKERINGEN’.
Hoe kan in een kostenindicatie aanvragen?
Voor meer informatie over een kostenindicatie en wat wij daarvoor van u nodig hebben klikt u hier.
Zit er garantie op mijn reparatie?
Wij bieden u het BOVAG-garantiebewijs waarmee je verzekerd bent van 4 jaar garantie op de herstelde schade. Daarnaast wordt de eventuele fabrieksgarantie volledig overgenomen.
Hoe lang kan ik met mijn schade doorrijden?
Het is niet verstandig om met autoschade rond te blijven rijden. Vooral niet als het gaat om glasschade. Een sterretje in de ruit kan door verschillende factoren groter worden en voor nog meer schade zorgen. Onze specialisten staan direct voor jou klaar om het sterretje en/of andere schade te repareren.
Bieden jullie vervangend vervoer aan?
Tijdens uw reparatie kunt u gratis gebruik maken van een van onze vervangende auto´s. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden, u betaalt alleen de verbruikte brandstof (u krijgt een afgetankte auto mee en wij ontvangen deze afgetankt terug). Indien dit voor uw bedrijfsuitoefening gewenst is zetten wij ook bestelwagens in als vervangend vervoer.
Hebben jullie een haal en breng service?
Is uw tijd kostbaar? Geeft het problemen uw auto te brengen? Wij kunnen uw auto bij u ophalen c.q. omruilen.
Repareren jullie ruitschade op locatie?
Is uw autoruit helemaal kapot en durft u niet verder te rijden? Geen paniek. Bij GlasGarage staat persoonlijke service hoog in het vaandel. Daarom komen wij graag bij u langs om een sterretje of scheur in uw voorruit op locatie te repareren. Dat kan bij u thuis zijn, maar bijvoorbeeld ook bij uw werk. De keuze is aan u. Bel ons en onze mobiele service komt naar u toe!
Ben ik verzekerd voor autoschade?
Als je een autoverzekering hebt afgesloten, dan ben je verzekerd voor autoschade. Dekt jouw verzekering de schade niet, dan ontvang je zelf de factuur. Deze dien je vanzelfsprekend binnen de geldende betalingstermijn te voldoen. Kijk ook eens voor meer infomatie op de pagina ‘VERZEKERINGEN’.
Hoe is de betaling van mijn schade geregeld?
Wij factureren alle schadeherstelwerkzaamheden die gedekt zijn door jouw verzekering rechtstreeks aan de lease- of verzekeringsmaatschappij. Dekt jouw verzekering de schade niet, dan ontvang je zelf de factuur. Deze dien je vanzelfsprekend binnen de geldende betalingstermijn te voldoen.
Ik heb toch een klacht over de reparatie, wat nu?
Wij repareren vertrouwd, vakkundig en snel. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan verzoeken wij jou om direct contact op te nemen met de vestiging waar jouw auto is gerepareerd. Wij zullen dan samen kijken naar een passende oplossing.